воскресенье, 26 октября 2014 г.

ტრენინგის მეოთხე დღე

მეცადინეობის მესამე დღეს განვიხილეთ მე-2 მოდულის ორი მნიშვნელოვანი საფეხური,განვსაზღვრეთ კონკრეტული სასწავლო მიზნები და შევიმუშავეთ პროექტთან დაკავშირებით მიმართულების მიმცემი კითხვები,დღეს ეს კითხვები გავუზიარეთ კოლეგებს,მზად ვარ მოვისმინო მათი მოსაზრებები.


ზოგადი კითხვა
(როგორ იწვევს კონფლიქტი ცვლილებას?
თემატური კითხვები
როგორ აისახა  არსებული ეპოქა თითოეულ ნაწარმოებსი? რა ძირითადი ნიშნები უნდა ახასიათებდეს ნაწარმოებს,რომელიც აგიოგრაფიას ახასიათებს? რა განასხვავებს თითოეული მწერლის სტილს ერთმანეთისგან? როგორ იყენებენ ავტორები მხატვრულ ხერხებს მთავარი სათქმელის გადმოსაცემად?რადენად გასაგებია და მისაღები აგიოგრაფიის გმირების თაგანწირვა თანამედროვეობისათვის?
შინაარსობრივიკითხვები
 რა იყო გმირების თავგანწირვის მიზეზი?რა მიზეზებით აღმოჩნდნენ აგიოგრაფიის გმირები არსებულ მდგომარეობაში? რა მიზანს ემსახურებოდა გმირების თავგანწირვის ასახვა?) 



დღევანდელი  მეცადინეობის ძირითადი ამოცანა იყო შეფასებების გეგმის შემუშავება.განვიხილეთ შეფასების სხვადასხვა ფორმები,მოვიფიქრეთ,როგორ გამოვიყენებთ სხვადასხვა ფორმას თემის ფარგლებში.ჩვენი თემისათვის შევადგინეთ  დროში გაწერილი შეფასების სქემა. 



6 комментариев:

  1. მიყვარს აგიოგრაფია.
    საინტერესო პროექტია,
    წარმატებები, მანანა!

    ОтветитьУдалить
  2. იმედია ძალიან საინტერესო გამოვა. ხომ დამპატიჟებ

    ОтветитьУдалить
  3. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  4. წარმატებები.საინტერესო გამოვა

    ОтветитьУдалить